Pytania i odpowiedzi

Gdzie mogę odebrać przesyłkę?

Przesyłki można odbierać osobiście na naszych terminalach oraz w zewnętrznych punktach odbioru. W celu zlokalizowania najbliższego punktu należy skorzystać z linku, który udostępniony jest odbiorcy lub skontaktować się z naszą infolinią.

W przypadku odbioru z terminala, istnieje możliwość wystawienia upoważnienia na osobę trzecią, natomiast w punkcie zewnętrznym paczkę otrzymać może tylko osoba wymieniona na liście przewozowym z imienia i nazwiska.

Sposób i termin odbioru przesyłki możesz też ustalić samodzielnie dzięki usłudze On Demand Delivery.

Z usługi On Demand Delivery można skorzystać albo na dedykowanej stronie internetowej,  albo kontaktując się z dostępnym 24 godziny na dobę automatem telefonicznym na naszej infolinii, wybierając cyfrę „2”, gdzie dostępny jest status przesyłki. W przypadku chęci zmiany adresu dostawy na infolinii, ze względów bezpieczeństwa konieczna jest weryfikacja przez konsultanta, dlatego w tej sprawie prosimy o kontakt telefoniczny z automatem w czasie dostępności infolinii od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 18:30.

Dowiedz się więcej o procesie dostawy i doręczenia