Gdzie mogę odebrać przesyłkę?
Przesyłki można odbierać osobiście na naszych terminalach oraz w zewnętrznych punktach odbioru. W celu zlokalizowania najbliższego punktu należy skorzystać z linku, który udostępniony jest odbiorcy lub skontaktować się z naszą infolinią.
W przypadku odbioru z terminala, istnieje możliwość wystawienia upoważnienia na osobę trzecią, natomiast w punkcie zewnętrznym paczkę otrzymać może tylko osoba wymieniona na liście przewozowym z imienia i nazwiska.
Sposób i termin odbioru przesyłki możesz też ustalić samodzielnie dzięki usłudze On Demand Delivery.
Z usługi On Demand Delivery można skorzystać albo na dedykowanej stronie internetowej, albo kontaktując się z dostępnym 24 godziny na dobę automatem telefonicznym na naszej infolinii, wybierając cyfrę „2”, gdzie dostępny jest status przesyłki. W przypadku chęci zmiany adresu dostawy na infolinii, ze względów bezpieczeństwa konieczna jest weryfikacja przez konsultanta, dlatego w tej sprawie prosimy o kontakt telefoniczny z automatem w czasie dostępności infolinii od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 18:30.