to prosty sposób na wysyłanie oraz odbieranie dokumentów i paczek międzynarodowych po sąsiedzku. Skorzystaj z usług w lokalnym Punkcie Obsługi Klienta DHL lub w placówkach partnerskich Inmedio, Relay, Hubiz, One Minute, Discover, a także w wielu niezależnych sklepach i punktach usługowych w całym kraju.
Cena przesyłki zależy od wielkości opakowania oraz kraju wysyłki. Dokładną cenę sprawdzisz w kalkulatorze. Ceny zacznają się od 150 PLN brutto.
Usługa oferowana w punktach partnerskich oparta jest na 5 darmowych opakowaniach – od koperty do pudełek. Największy rozmiar pudełka to 33x32x34 cm., maksymalana waga 10 kg.
Przesyłka zagraniczna wysłana z punktu partnerskiego musi być wysłana w opakowaniu DHL. Ceny w punktach partnerskich są oparte na naszych bezpłatnych kopertach i kartonach. Przesyłki te nie są ważone i mierzone.
Jeżeli paczka nie mieści się w jedno z naszych opakowań można nadać przesyłkę w inny sposób:
1) zamawiając kuriera w na MyDHL+ (potrzebna drukarka do wydruku etykiety)
2) zamawiając odbiór na infolinii DHL Express 42 6 345 100
3) w Punkcie Obsługi Klienta DHL Express (znajdź)
Nie, w punktach partnerskich oferujemy ustandaryzowaną usługę transportu za granicę bez możliwości zakupu dodatkowej usługi.
Nadanie przesyłki z dodatkowymi usługami jest możliwe:
1) zamawiając kuriera w na MyDHL+ (potrzebna drukarka do wydruku etykiety)
2) zamawiając odbiór na infolinii DHL Express 42 6 345 100
3) w Punkcie Obsługi Klienta DHL Express (znajdź)
W punkcie partnerskim przyjmujemy przesyłki do wartości nie przekraczajacej 1000 euro. W przypadku przesyłek o większej wartości wymagane są dodatkowe procedury. Jeżeli chcesz nadać paczkę przekraczającą tę wartość to możesz to zrobić korzystając z innych opcji
1) zamawiając kuriera w na MyDHL+ (potrzebna drukarka do wydruku etykiety)
2) zamawiając odbiór na infolinii DHL Express 42 6 345 100
3) w Punkcie Obsługi Klienta DHL Express (znajdź)
Czas doręczenia jest taki sam dla wszystkich usług DHL Express, ale jeśli kurier dokonał w danym dniu odbioru z punktu partnerskiego Twoja Paczka zostanie odebrana w kolejnym dniu roboczym.
Nasi kurierzy pracują od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Czas tranzytu obowiązuje od dnia, w którym kurier odbierze przesyłkę z punktu partnerskiego DHL Express.
Informacje o godzinie odbioru przesyłek z danego punktu uzyskasz w danym punkcie.
Tak, jest możliwość nadania takiej przesyłki. Wystarczy przynieść ją do wybranego punktu.
W przypadku przesyłek poza Unię Europejską warto upewnić się, że posiadamy komplet dokumentów potrzebnych do wysyłki: Oświadczenie LV oraz Faktura proforma (2 egzemplarze)
Oferta Service Point podzielona jest na trzy strefy:
Do Państw należących do Unii Europejskiej (Europa UE) zaliczamy:
Austria, Belgia, Bułgaria, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Malta, Niemcy, Polska, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy, Chorwacja.
Wszystkie reklamacje związane z przesyłkami DHL Express należy składać bezpośrednio do DHL Express. Więcej informacji.