DHL EXPRESS
KONTAKT

Kontakt z DHL Express

Zadzwoń

Konsultanci: Pon – Pt 7:30-18:30 Wirtualny Asystent:
codziennie 24h

Napisz

na adres: kontakt.int@dhl.com Odpowiadamy na wiadomości w ciągu 1 dnia roboczego

Czat

Konsultanci: Pon – Pt 8:00-17:00 Wirtualny Asystent: codziennie 24h

WhatsApp

numer: +48 732141010
Konsultanci: Pon – Pt 8:00-17:00 Wirtualny Asystent: codziennie 24h

Przygotuj numer konta DHL lub numer przesyłki (listu przewozowego)

Numery kont DHL Express składają się z 9 cyfr i zaczynają się od 19, 95 lub 96.
Numery przesyłek DHL Express składają się z 10 cyfr.

Jeśli Twój numer konta składa się z 8 cyfr, czy też numer przesyłki jest dłuższy niż 10 cyfr, zaczyna się od 3S, JVGL, HL lub C,
to jest numer przesyłki z DHL Parcel. Kliknij tutaj, aby zobaczyć możliwości kontaktu z DHL Parcel.

Po połączeniu z infolinią DHL Express wybierz temat aby uzyskać informacje lub pomoc

icon box

Zamówienie kuriera i wycena

Przygotuj swój numer klienta lub numer etykiety zwrotnej

icon box

Status przesyłki i zarządzanie dostawą

Przygotuj swój 10-ciocyfrowy numer przesyłki

icon box

Status odprawy celnej

Przygotuj swój 10-ciocyfrowy numer przesyłki

icon box

Wsparcie techniczne

icon box

Połączenie z konsultantem

Ekspresowo i na skróty!

Poniżej znajdziesz garść przydatnych linków:

  • Oferta dla biznesu

    Wysyłasz regularnie przesyłki zagraniczne lub importujesz towary do Polski?
    Zapytaj o dedykowaną ofertę dla Twojej firmy tutaj.

  • Status przesyłki

    Możesz sprawdzić status swojej przesyłki tutaj.
    Przekieruj paczkę tutaj.

  • Reklamacja do faktury

    Aby złożyć reklamację lub zamówić duplikat faktury papierowej wypełnij ten formularz. Jeśli powodem reklamacji jest zmiana płatnika, załącz do zgłoszenia wypełniony przez firmę przejmującą koszty formularz LOA.

  • Cena i czas transportu

    Cenę i czas transportu przesyłki zagranicznej sprawdzisz w MyDHL+.  Jeżeli wolisz porozmawiać zadzwoń do nas.

  • Znajdź DHL Servicepoint

    Sprawdź najbliższy ServicePoint, w którym możesz nadać lub odebrać przesyłkę międzynarodową.

  • Odprawa celna

    Najważniejsze informacje dotyczące kwestii celnych znajdziesz na naszej stronie.  Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się przez formularz lub zadzwoń do nas.

  • Przygotuj wysyłkę online

    W MyDHL+ wycenisz, przygotujesz dokumenty do przesyłki i zamówisz jej odbiór.

Inne opcje kontaktu

icon box

Chcesz skontaktować się z Customer Service?

Napisz bezpośrednio na adres e-mail: kontakt.int@dhl.com

FAQ

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi w kategorii obsługa klienta

Jeśli chcesz złożyć reklamację dotyczącą usługi DHL Express, możesz skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowego  lub telefonicznie W przypadku reklamacji faktury lub otrzymania duplikatu faktury wyślij wniosek przez formularz kontaktowy.

Jeśli otrzymasz uszkodzoną przesyłkę międzynarodową, wypełnij Protokół szkody. Protokół niezawierający pisma reklamacyjnego nie jest podstawą do wszczęcia postępowania reklamacyjnego. Dokument nie wymaga podpisu kuriera. Wskazane jest załączenie zdjęć i przesłanie ich na adres e-mail kontakt.int@dhl.com. Sprawa zostanie przekazana do jednostki DHL Express w kraju strony, która zapłaciła za przesyłkę. To jednostka DHL, w której nastąpiła płatność za przesyłkę, informuje płatnika o uszkodzeniu przesyłki i przysługującym mu prawie do złożenia reklamacji.

Kontakt z infolinią DHL Express możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 18:30 pod numerem 42 6345 100. Po wysłuchaniu zapowiedzi należy wybrać odpowiednią zapytaniu cyfrę i poczekać na połączenie z konsultantem. Możesz też skontaktować się z nami poprzez wypełnienie formularza kontaktowego lub przez Whats App: +48 732141010