Wsparcie techniczne

MyDHL+

MyDHL + to łatwa w obsłudze aplikacja online dla klientów DHL Express.

Bezpłatna aplikacja usprawni wysyłki w Twojej firmie, pozwoli zaoszczędzić czas na przygotowanie etykiet.

W MyDHL+:

  1. sprawdzisz cenę wg. własnej umowy
  2. zaplanujesz odbiór przesyłki przez kuriera
  3. wydrukujesz etykietę wysyłkową oraz zwrotną
  4. wyświetlisz historię i stworzysz różnego rodzaju raporty
  5. wyślesz i odbierzesz powiadomienia o przesyłce
  6. autoryzujesz użycie konta swojemu kontrahentowi
  7. przydzielisz przesyłkę innej osobie do dokończenia generowania listu przewozowego
  8. uruchomisz funkcję Paperless Trade (PLT) – wymiana dokumentów celnych przez aplikację
  9. uruchomisz aplikację ProView – aplikacja do śledzenia przesyłek

Jakie są wymagania do korzystania z MyDHL+?

Wystarczy adres email, komputer z dostępem do sieci, przeglądarka plików PDF (np Adobe Reader) oraz drukarka (laserowa lub termiczna).

Jak zacząć korzystać z MyDHL+?

Zarejestruj się aby wykorzystać pełną funkcjonalność aplikacji. Rejestracja nie jest wymagana jeżeli wysyłasz przesyłki zagraniczne i płacisz z góry za transport.

Gdzie uzyskam wsparcie dotyczące aplikacji MyDHL+?

Skorzystaj z przygotowanych przez na Pytań i odpowiedzi.

Instrukcje

Instrukcja uzytkownikaPobierz
Pierwsze krokiPobierz
Elektroniczna Faktura CelnaPobierz
eSecurePobierz
Zlecenie odbioru przesyłki importowejPobierz

Jeżeli nie znajdziesz tam rozwiązania Twojego problemu zadzwoń do nas: 42 6 345 100, po zapowiedzi wybierz 4 lub napisz: cahelp.int@dhl.com