TradeGecko to platforma do zarządzania sklepem i zamówieniami oferowana przez firmę…
Sprzedaż i obsługa zamówień z twojego sklepu na platformie BigCommerce z…
OpenCart to bezpłatna platforma sklepowa dla ecommerce. W Polsce istnieje ponad…
Wix eCommerce to funkcjonalność platformy Wix – rozbudowanego kreatora stron internetowych.…
DHL Express Commerce (DEC) To platforma, dzięki której w prosty sposób…
Jeżeli potrzebujesz indywidualnych rozwiązań możesz skorzystać z integracji z pomocą: MyDHL+…
Zaloguj się do aplikacji, następnie przejdź do zakładki Wyślij>> Sprawdź cenę i czas. Wypełnij obowiązkowe dane z gwiazdką i przejdź dalej.
Korzystając z wyceny bez logowania otrzymasz ceny obowiązujące bez umowy.
Skorzystaj z przypomnienia hasła, wpisz swój adres email oraz zaznacz odpowiedni obrazek, kliknij na ZATWIERDŹ. Email z nowym hasłem przyjdzie w przeciągu kilku minut na podany w rejestracji adres.
Skorzystaj z przypomnienia hasła, wpisz swój adres email oraz zaznacz odpowiedni obrazek, kliknij na ZATWIERDŹ. Email z nowym hasłem przyjdzie w przeciągu kilku minut na podany w rejestracji adres. Reset hasła spowoduje odblokowanie konta.
Upewnij się czy wymagane pola oznaczone * są uzupełnione.
Po zalogowaniu się przejdź do zakładki Moje ustawienia przesyłek >> Moje konta DHL. W tym panelu możesz edytować numery swoich kont.
Przejdź do zakładki Zarządzaj przesyłkami >> Wszystkie przesyłki. Wybierz przesyłkę klikając w jej numer. Na górze widnieje numer listu przewozowego oraz jeżeli utworzono potwierdzenie zamówienia odbioru (z numerem PRG) oraz oknem czasowym odbioru.
Preferujemy podanie numeru kontaktowego do odbiorcy, pomaga to nam skuteczniej realizować dostawę. W ostateczności wprowadź swój numer telefonu, nie zapominając o zmianie kody kraju na +48.
Usługa transportu drogowego dostępne są tylko w Europie. Skontaktuj się ze wsparciem technicznym DHL: cahelp.int@dhl.com. Podaj numer konta oraz login. Pomożemy w konfiguracji.
Uruchom ponownie przeglądarkę (zalecamy np. Google Chrome 81 lub wyższa) i ponownie wydrukuj etykietę. Przejdź Zarządzaj przesyłkami >> Wszystkie przesyłki >> Drukuj etykietę.
Możesz dodać własne opakowania w menu: Moje ustawienia przesyłek >> ustawienia opakowań >> dodaj moje własne opakowanie.
Sprawdź czy konto płatnika jest wprowadzone jako alternatywne, jeżeli tak cena za przesyłkę będzie nie widoczna ze względów na zachowanie tajemnicy handlowej (ustawione przez właściciela konta).
Kody pocztowe składają się z cyfr dla większości krajów lub cyfr i liter w przypadku Kanady i Wielkiej Brytanii. Niektóre kraje nie używają kodów pocztowych (Irlandia, Arabia Saudyjska).
Aplikacja waliduje poprawność kodu i formatu dla danego kraju. Podpowiedzi dotyczące miast i kodów pocztowych wczytają się po rozpoczęciu edycji pola.