DHL EXPRESS
ŚLEDZENIE PRZESYŁEK MIĘDZYNARODOWYCH
ON-DEMAND DELIVERY
Nie ma Ciebie w domu? Przekieruj przesyłkę do punktu odbioru.
Przekieruj
Przekieruj Więcej opcji

Śledzenie przesyłek zagranicznych

Śledzenie przesyłek zagranicznych jest proste! Najszybszy sposób na monitorowanie swojej paczki to skorzystanie ze strony internetowej DHL. Wpisz numer śledzonej przesyłki międzynarodowej aby otrzymać przewidywaną datę dostawy oraz aktualną lokalizację.

Zarządzaj doręczeniem

Wiesz że miniesz się z kurierem? Możesz przekierować swoją przesyłkę zagraniczną do najbliższego punktu DHL i odebrać ją w dogodnym czasie.

DHL w telefonie

Na wyciągnięcie ręki – status przesyłek, lokalizacje punktów DHL Express czy wycena paczki – wszystko w wygodnej aplikacji mobilnej. Pobierz aplikację DHL Express Mobile

Zaawansowane śledzenie

DHL Proview to rozwiązanie do proaktywnego monitoringu przesyłek i powiadomień o statusach paczek. Stwórz własne szablony raportów i powiadomień. Funkcjonalnośc dostępna w MyDHL+ dla klientów z kontem DHL.

Pytania i odpowiedzi – śledzenie przesyłek

Potwierdzenie doręczenia w formie elektronicznej będzie dostępne w wynikach śledzenia przesyłki lub w DHL Proview po doręczeniu przesyłki. Aby je pobrać, należy wpisać numer konta, numer telefonu lub kod pocztowy.

Przesyłki towarowe nadane spoza Unii Europejskiej przechodzą w Polsce przez odprawę celną bez względu na cel, w jakim zostały wysłane (np. jako prezent lub próbki).

W przypadku, gdy do dokonania odprawy celnej importowej wymagane są jakieś dokumenty, z odbiorcą kontaktuje się nasza Agencja Celna.

Dowiedz się więcej:

Odprawa celna

Proces dostawy i doręczenia

Jak opłacić należności celno-podatkowe?

Przesyłki możesz odbierać osobiście na naszych terminalach oraz w zewnętrznych punktach odbioru.
W celu zlokalizowania najbliższego punktu należy skorzystać z linku, który udostępniony jest odbiorcy lub skontaktować się z naszą infolinią.

W przypadku odbioru z terminala, istnieje możliwość wystawienia upoważnienia na osobę trzecią, natomiast w punkcie zewnętrznym paczkę otrzymać może tylko osoba wymieniona na liście przewozowym z imienia i nazwiska.

Sposób i termin odbioru przesyłki możesz też ustalić samodzielnie dzięki usłudze On Demand Delivery.

Aby przekierować przesyłkę skorzystaj z dedykowanej strony,  albo zleć na infolinii, wybierając cyfrę „2”, gdzie dostępny jest status przesyłki.

Dowiedz się więcej o procesie dostawy i doręczenia