Potwierdzenie doręczenia w formie elektronicznej będzie dostępne w wynikach śledzenia przesyłki lub w DHL Proview po doręczeniu przesyłki. Aby je pobrać, należy wpisać numer konta, numer telefonu lub kod pocztowy.
Potwierdzenie doręczenia w formie elektronicznej będzie dostępne w wynikach śledzenia przesyłki lub w DHL Proview po doręczeniu przesyłki. Aby je pobrać, należy wpisać numer konta, numer telefonu lub kod pocztowy.
Przesyłki towarowe nadane spoza Unii Europejskiej przechodzą w Polsce przez odprawę celną bez względu na cel, w jakim zostały wysłane (np. jako prezent lub próbki).
W przypadku, gdy do dokonania odprawy celnej importowej wymagane są jakieś dokumenty, z odbiorcą kontaktuje się nasza Agencja Celna.
Dowiedz się więcej:
Odprawa celna
Proces dostawy i doręczenia
Jak opłacić należności celno-podatkowe?
Przesyłki możesz odbierać osobiście na naszych terminalach oraz w zewnętrznych punktach odbioru.
W celu zlokalizowania najbliższego punktu należy skorzystać z linku, który udostępniony jest odbiorcy lub skontaktować się z naszą infolinią.
W przypadku odbioru z terminala, istnieje możliwość wystawienia upoważnienia na osobę trzecią, natomiast w punkcie zewnętrznym paczkę otrzymać może tylko osoba wymieniona na liście przewozowym z imienia i nazwiska.
Sposób i termin odbioru przesyłki możesz też ustalić samodzielnie dzięki usłudze On Demand Delivery.
Aby przekierować przesyłkę skorzystaj z dedykowanej strony, albo zleć na infolinii, wybierając cyfrę „2”, gdzie dostępny jest status przesyłki.