Paleta niepiętrowalna to każda paleta, która uniemożliwia piętrowanie, czyli ze względu na jej kształt, zawartość, lub opakowanie nie ma możliwości umieszczenia jej na innej palecie, jak i sama nie daje możliwości na niej niczego umieszczenia. Określenie to jest również stosowane w stosunku do palet, które są niepiętrowalne na życzenie klienta. DHL Express zastrzega sobie prawdo do naliczania stałej dopłaty za każdą taką paletę w transporcie międzynarodowym jak i krajowym.
Element niestandardowy to każdy element, którego waga rzeczywista przekracza 70 kg, lub któryś z wymiarów jest większy niż 120 cm. DHL Express zastrzega sobie prawo do naliczenia dodatkowej, stałej dopłaty za każdy z takich elementów, włączając w to palety.
Elementy przesyłki, płozy albo palety o wadze rzeczywistej przekraczającej 300 kg, albo długością, wysokością, lub szerokością przekraczającą 300 cm nie będą przyjmowane do transportu.
DHL Express daje Tobie kilka możliwości jeśli chodzi o miejsce i sposób nadania przesyłki międzynarodowej. Możesz zamówić przesyłkę nie ruszając się z domu przez internet za pomocą narzędzia My DHL +, lub kontaktując się naszą infolinią, która jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 17:00, pod numerem +48 42 6 345 100. Przesyłkę międzynarodową DHL Express możesz też nadać osobiście, w jednym z ponad 700 naszych punktów, które znajdziesz na terenie całego kraju (w tym przypadku przesyłka nie może być cięższa niż 10kg). Twój punkt DHL Express znajdziesz korzystając z naszego lokalizatora.
W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki międzynarodowej wypełnij Protokół Szkody / Damage Report. Protokół bez pisma reklamacyjnego nie jest podstawą do wszczęcia postępowania reklamacyjnego. Dokument nie wymaga podpisu kuriera. Warto dołączyć zdjęcia i wysyłać na adres mailowy na kontakt.int@dhl.com. Sprawa zostanie przekazana do oddziału DHL Express w kraju strony, która opłaciła przesyłkę. To właśnie ta jednostka DHL, w której miało miejsce opłacenie przesyłki informuje płatnika o uszkodzeniu przesyłki i przysługującemu mu prawu do złożenia reklamacji.
Tak, nic nie stoi na przeszkodzie, żeby DHL Express dostarczył Twoje prezenty, lub próbki do jednego z ponad 220 krajów i terytoriów, które obsługuje. Taka przesyłka wymaga jednak specjalnego przygotowania, zachęcamy więc do zapoznania się z poradnikiem jak wysłać próbkę lub prezent za pomocą DHL Express.
Kontakt z infolinią DHL Express możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-17:00 pod numerem 42 6345 100. Po wysłuchaniu zapowiedzi, należy wybrać odpowiednią zapytaniu cyfrę i poczekać na połączenie z konsultantem. Możesz też skontaktować się z nami poprzez wypełnienie formularza kontaktowego.
Zobacz, co warto eksportować do Włoch i na co zwrócić uwagę…
Wysokiej jakości towar z Włoch cieszy się w Polsce bardzo dużym…
Branża logistyczna, jak większość sektorów, znajduje się obecnie w okresie intensywnych…